26 Mart 2010 Cuma


Sandıklıda AURORANIN İNCİLERİNİ bitirdim..



- Anladıklarım;Çok uzakta olduğunu düşündüğümüz çok şeyin yakında olduğunu anlamak yıllarımızı alabiliyor.



-Ertelediklerimiz sonra ulaşamadıklarımız grubuna girebiliyor.



-Tesadüflerin herzaman bir anlamı vardır.



-Neden bana inci ,amerikada yazlık hediye eden bir ebem yok?Neden?Her eve böyle bir ebe lazım.Bizim evde neden olmadı.Bizim ebelerin tırı gitmiş fısı kalmış.Azrailin peşine çabuk takıldılar.



-Artık bütün yaşlı kadınlara şüphe ile bakmaya başladım..
ÖNCE bin muhteşem güneş ,sonra uçurtma avcısı,severek  okudum sanki içinde yaşadım.Ağustosta didimde ilkini,eylülde ikincisini okudum.Kader insanı istemediği yerlere götürüyor...Ah birde okumak ve konuşmak kadar yazmayıda sevsem çok şey yazacağım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder